Wednesday, May 21, 2008

MyStErY CaSe FiLes PriMe SuSpeCts Vs. ThEsiS & PaPeR

huh....cuba teka yang mana satu menang.??....

berlaku peperangan dlm diri....aku mmg tak leh kawal lagi...giler...giler...smua ni kerja giler...saper yg bawak virus ni....habis berjangkit...bermula serangan dari otak...otak memulakan proses penerimaan mesej...otak kiri dan otak kanan memainkan peranan...ternyata..otak kiri telah berjaya menandingi otak kanan...arggghhh.........penggunaan otak kiri hampir mencecah 100%...tidakkkk!!!....keluarkan virus ni dari fikiran aku....huhuhuhuhuuuhuh...tido aku tak lena...mimpi penuh misteri....tolong aku...

hari ni aku cuba gunakan otak kanan aku.....penulisan..penulisan...dan penulisan....paper: peringatan kali ke 2.....kalau aku siapkan cepat...aku bleh guna otak kiri balik...hehheheheehe...ngeh ngeh ngeh....

keputusan perlawanan di atas:

winner: Mystery case prime suspects

looser: thesis & paper

Puas hati atau tidak?

Jawapan: 50-50

Kenapa?

menang mystery case prime suspects dgn jayanya...entitle sbg Master Detective...mendapat penganugerahan dari Queen...dalam masa yg sama paper tak siap2 lagi..uhhuhhuhu...

aaarrrrrggghhhhhh.......achtung!!!

No comments: